Druki do pobrania
XMLTreść
Wniosek o ustalenie szkody komunikacyjnej znajduje się poniżej w sekcji ZAŁĄCZNIKI
Wniosek o wydanie oświadczenia o możliwości połączenia działki z drogą publiczną:
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu:
Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego:
Wniosek zajęcie pasa prowadz. robót umieszczenie urządzeń
Wniosek o ustawienie tablicy reklamowej:
Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego:
Wniosek o wycinkę drzew:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
Zgłoszenia zaistniałej szkody komunikacyjnej związanej ze zdarzeniem drogowym, do którego doszło na drodze publicznej kategorii powiatowej Powiatu Tucholskiego należy dokonać u zarządcy drogi (w tut. Zarządzie Dróg Powiatowych w Tucholi) niezwłocznie od chwili zaistnienia szkody.
Dokumenty wymagane przy zgłoszeniu szkody:
Pisemny wniosek-roszczenie (zawierający: nazwę poszkodowanego - imię i nazwisko lub nazwę podmiotu wnoszącego roszczenie, dane teleadresowe: telefon kontaktowy, e-mail, adres zamieszkania / adres siedziby; dokładne określenie przedmiotu szkody; dokładny opis okoliczności powstania szkody wraz z możliwym określeniem miejsca zdarzenia tj. numer drogi powiatowej, punkty odniesienia w terenie, umożliwiające zlokalizowanie uszkodzenia drogi np. nr posesji - jeżeli szkoda miała miejsce w terenie zabudowanym, słupek hektometrowy, znak drogowy itp.).
Do wniosku należy dostarczyć kserokopie dokumentów:
- dowodu rejestracyjnego;
- aktualnego ubezpieczenia OC uszkodzonego pojazdu;
- oświadczenie(-a) świadków (jeżeli byli):
- zdjęcia z miejsca zdarzenia.