W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Druki do pobrania

XML

Treść

Wniosek o ustalenie szkody komunikacyjnej znajduje się poniżej w sekcji ZAŁĄCZNIKI

 

Wniosek o wydanie oświadczenia o możliwości połączenia działki z drogą publiczną:

DRUK_1_ZDP

DRUK_1_ZDP_KARTA


Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu:

DRUK_2_ZDP

DRUK_2_ZDP_KARTA


Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego:

Wniosek zajęcie pasa prowadz. robót umieszczenie urządzeń

DRUK_3_ZDP_KARTA


Wniosek o ustawienie tablicy reklamowej:

DRUK_4_ZDP

DRUK_4_ZDP_KARTA

 

Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego:

DRUK_6_ZDP

 

Wniosek o wycinkę drzew:

DRUK_7_ZDP

 

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:

DRUK_8_ZDP

DRUK_8_ZDP_KARTA

DRUK_9_ZDP

 

 

Zgłoszenia zaistniałej szkody komunikacyjnej związanej ze zdarzeniem drogowym, do którego doszło na drodze publicznej kategorii powiatowej Powiatu Tucholskiego należy dokonać u zarządcy drogi (w tut. Zarządzie Dróg Powiatowych w Tucholi) niezwłocznie od chwili zaistnienia szkody.
Dokumenty wymagane przy zgłoszeniu szkody:
Pisemny wniosek-roszczenie (zawierający: nazwę poszkodowanego - imię i nazwisko lub nazwę podmiotu wnoszącego roszczenie, dane teleadresowe: telefon kontaktowy, e-mail, adres zamieszkania / adres siedziby; dokładne określenie przedmiotu szkody; dokładny opis okoliczności powstania szkody wraz z możliwym określeniem miejsca zdarzenia tj. numer drogi powiatowej, punkty odniesienia w terenie, umożliwiające zlokalizowanie uszkodzenia drogi np. nr posesji - jeżeli szkoda miała miejsce w terenie zabudowanym, słupek hektometrowy, znak drogowy itp.).
 
Do wniosku należy dostarczyć kserokopie dokumentów:

  •     dowodu rejestracyjnego;
  •     aktualnego ubezpieczenia OC uszkodzonego pojazdu;
  •     oświadczenie(-a) świadków (jeżeli byli):
  •     zdjęcia z miejsca zdarzenia.

 

Komplet dokumentów należy złożyć w Zarządzie Dróg Powiatowych ul. Przemysłowa 6,  89-500 Tuchola.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA {Klauzula RODO}

 

Załączniki

DRUK_9_ZDP pdf, 449 kB